15 November, 2012

Peripetii de la SMURD

 Fiind Paramedic Coordonator la Smurd Cluj am avut ocazia sa asist la numeroase peripetii haioase. Toata lumea se gandeste ca o sa postez magarii porcoase cu mult sange si creieri pe asfalt, dar nu am sa fac asa ceva ca va transform seara intr-una de Thriller.
 Cu totii am auzit de leacurile astea romanesti babesti, care dupa parerea mea sunt cele mai stupide leacuri de a te vindeca de ceva boala sau afectiune a corpului... ma rog sa trecem la subiectul propriu-zis.
 Asa, intr-o sambata dupamasa am primit un apel de la 112 cum ca un barbat pe la 40 de ani s-a electrocutat la cuptorul cu microunde. (actiunea se petrecea in satul Jucu). Ajunsi la locul "accidentului" am constatat ca persoana era ingropata cu totul in pamant, langa curtea casei. (a fost ingropat de catre neamuri si vecini). Ei s-au gandit ca daca baga omul in pamant iese curentul din dansul... Total gresit. <Corpul uman este un bun conductor de electricitate si daca intra curentul electric in el printr-un punct iese prin altul :) > Bineinteles ca omul era mort. Dupa 30 de minute de resuscitari si transpiratii s-a constatat decesul. Cei de la Medicina Legala facand autopsia au constatat ca omul nu a murit din cauza socului electric pe care l-a suferit ci din cauza ca s-a sufocat cu pamant.
 Dragut, nu e asa? :))
Un alt caz care mi-a placut tare mult a fost cu un profesor universitar de la Facultatea de Chimie UBB Cluj care a baut din greseala alcool metilic si s-a intoxicat cu dansul. Inspirat omul, cum e si profesor la facultatea de chimie a sunat la 112 si s-a dus sa isi cumpere 1L de lapte ca sa mai stinga din alcool. Ajunsi la fata locului ne-a spus exact ce a baut si cum s-a petrecut. A incurcat sticla de apa DORNA cu sticla cu alcool. <Alcool-ul metilic se stinge doar cu alcool-ul etilic, gen Iancu, R26 s.a.m.d> Dupa ce am preluat pacientul si l-am dus la UPU a trebuit sa mergem sa ii cumparam la om tarie. Ne-a dat 10 lei sa mergem sa ii cumparam doua sticle de R26, ca na, e mai ieftin :)). Dupa ce le-am cumparat ne-am intors si a meu prefosor le turna pe gat de nu avea treaba. Punctul culminant a fost dupa jumatate de ora cand a fost beat si s-a apucat de cantat prin tot UPU si dansand cu toate asistente dragute! :)) Ajunsa si sotia lui la spital, batranul s-a cumintit si si-a dat seama ca e 8 Martie si ca trebuia sa mearga impreuna cu sotia la o petrecere. De la starea de veselie si extaz a ajuns la cea de melancolie si bocete! :)) am si pe undeva filmarea dar nu o pot posta din cauza ca as incalca niste juraminte :)

0 comentarii:

Post a Comment

Pages

Powered by Blogger.